واحد صادرات
معرفی واحد
واحد صادرات شرکت بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی با بهره گیری از نیروهای مجرب و متخصص و به پشتوانه هلدینگهای تابعه سازمان تامین اجتماعی (هلدینگ سرمایه گذاری نفت ،گاز و پتروشیمی تامین ، سرمایه گذاری دارویی تامین ،سرمایه گذاری سیمان تامین، سرمایه گذاری صدر تامین ، سرمایه گذاری صبا تامین و …..) که همگی دارای انواع استانداردهای ملی و بین المللی می باشند و همچنین با بکارگیری سیاستها و استراتژیهای هدفمند، موفق به گسترش روز افزون حضور خود در بازارهای جهانی شده است.
احترام به مشتری و مشتری مداری، پایبندی به تعهدات، حضور مستمر در بازارهای هدف، تنوع گسترده محصولات صادراتی، حفظ کیفیت محصولات صادراتی، حذف واسطه های صادراتی به عنوان ارکان راهبردی تفکر فروش، از مهمترین عوامل موفقیت مدیریت صادرات محسوب می شوند. این ارکان استراتژیک، مهندسی فروش صادراتی شرکت را در گسترش حضور محصولات هلدینگهای تابعه در بازارهای جهانی یاری نموده است.
اهداف
• گسترش روابط اقتصادی با کشورهای خارجی با هدف شناسایی هر چه بیشتر بازارهای هدف و بازاریابی متنوع و گسترده جهت محصولات هلدینگ های تابعه
• ایجاد و گسترش ارتباط با سفارتخانه ها و رایزنان اقتصادی جمهوری اسلامی در خارج از کشور
• برقراری روابط گسترده با رایزنان اقتصادی و فعالین حوزه صادرات اتاق های بازرگانی سراسری و کشورهای هدف
• ارتباط با کلیه گمرکات کشور(ترخیص کالای صادراتی)
• ارتباط با کلیه پایانه های مرزی
• ارتباط مستقیم با مدیران کارخانجات تولید کننده
• ارتباط با نمایندگان استانداری ها در پایانه های مرزی
• داشتن خریداران endUser
• داشتن پایانه تخلیه و بارگیری در بندر امام خمینی (ره)
• تخلیه و بارگیری به صرفه و مطمئن
• لجستیک حمل و نقل سریع از مبدا تا مقصد بصورت هوایی(کارگو هما و آسمان و …..) زمینی(شرکت باربری آبادان و باربریهای کارخانجات زیرمجموعه و….) و دریایی (توسط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی)
• داشتن اماکن و نیروهای متخصص در بازارهای هدف
• مشاوره جهت بهبود فعالیت اقتصادی در حوزه صادرات
توانمندی ها
حوزه فعالیت
• نفت وگاز
• شیمیایی و پتروشیمی
• سیمان و کلینکر
• دارو
• معادن
• سلولزی
• تایر
• فولاد
• سرامیک و کاشی